självporträtt 2

jaha nu har jag börjat med håret, så nu är det håret och allmän skuggning och detaljer kvar. Jag tänkte att det här skulle bli ett snabbt projekt, men det verkar vara omöjligt, jag kan inte  låta bli att fixa i evigheter med småsaker. Fast jag ska försöka att inte hålla på med den här mer än nån timme till.

lite ser det ju ut som jag iaf? Måste nog göra något åt ögonen iaf. Men ja, jag är ganska nöjd för det blev bättre än jag trodde, trots alla småfel som man alltid ser i efterhand. Men som med allt, ingeting är helt perfekt och de misstag som gjorts är bara att plussa på i kunskapssamlaren som sitter någonstans mellan öronen och ta användning av det man lärt sig nästa gång man.. gör nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0