Dans

Tänkte att jag skulle måla om den här digitalt. Nu har jag målat i två timmar, tjejen är väl typ klar, fast jag blir aldrig nöjd. Killen däremot.. fan, jag kan inte måla killar, men nu har jag smygbörjat på honom iaf, får väl se om jag vågar fortsätta att ta fram honom. Om jag inte gör det nu måste jag väl ändå lära mig senare ändå.

 

Sen om jag ska sätta färg på den blire nog mer pyssel med detaljer också...

 

Idag har jag hunnit jobba, laga mat åt morfar och mormor, och lekt med ida och gustav, OCH målat två saker... hur har det gått till? Det måste va nåt skumt i regnet...


Kommentarer
Postat av: Calle

Killen ser ju bättre målad ut än tjejen!

2010-05-24 @ 07:29:52
Postat av: felicia

haha va tyckeru? Får väl ge honom ett försök då. :)

2010-05-24 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0