KLAR!

Anledningen till att jag ritade detta är...

I skolan har vi gått igenom en hel del färg, ljus och dess reflektion på olika material osv. Eller gått igenom och gått igenom, jag har fått material via skolans sida och läst och testat mig fram. HUD, det är en knepig sak, eftersom vem som helst tydligt kan se när något inte stämmer (hmm detta har jag säkert sagt förut men så äre om många saker ju!) för kroppar kan se mycket olika ut men generellt sett så är det samma regler för alla. Nu har jag mest tränat på färg och ljus, men även människokroppen. Blev sugen på att göra en fin ballerina när jag kollade på avslutningen av os, konståkningen! Har lagt ner kanske, 6 timmar sammanlagt, lite då och då när jag haft tid har jag målat. Egentligen är väl det en hel del men jag har försökt vara noggrann och få allt riktigt rätt, men det jag la ner mest tid på var att testa olika saker för att lära mig. Jag har ett starkt sug efter kunskap, framför allt inom detta ämne just nu. Jag blev chockad av att jag klarade av sidenskorna så pass bra, blev riktigt nöjd med dem! eller hela alltihopa egentligen :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt sjukt snygg! Du har ju fått med varenda liten detalj! Riktigt nice :D

2010-03-10 @ 07:21:51
Postat av: felicia

tackar så mycket! Kul att du noterade detaljerna :)

2010-03-10 @ 11:28:16
Postat av: Nanna

vilken fin :)

2010-04-30 @ 12:18:01
URL: http://naannaaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Sjukt fin bild my god! :)

2010-10-02 @ 16:35:26
URL: http://frankigor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0