Environments

Denna vecka ska vi skapa små skisser eller överblicksbilder på hur omgivningen i vår story ska se ut. Jag har spanat runt lite och läst tidigare i veckan men så idag bestämde jag mig för att börja skapa. Kreativitetn kommer och går. Jag kände att den var lite trögstartad denna vecka, vilket kan vara jobbigt, för jag var tvungen att tvinga fram humöret, och liksom inbilla mig att det avr dags att görat. Men som vanligt brukar det inte vara något större problem och efter typ en kvart är jag inne i min fokus. Första bilden var ett helvete den kvarten, ändrade motivet totalt typ 5 gånger, men till slut blev det något i alla fall, är inte så jätte nöjd med den, så kanske inte använder den i inlämningen, men vi får väl se! Båda tog en timme var att göra och det är helt från min fantasi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0