stars in her eyes

jag tyckte ebba skickade en sådan vacker bild (på min begäran) så jag ville ge den en drömkänsla. Jag ville bara göra bilden lite glittrande och hon skulle få lite häftiga effekter i ögonen, inte speciellt verkligen men slående vackert! :)




före



nr 1



nr 2


sedan en till sak, vi har ett projekt på gång. I morgon ska fia sminkas, vet ej riktigt hur men vi får se, det kommer bli häftigt iaf! :)

Sedan ska jag sminka ebba som en docka någon gång snart. Troligtvis en ordentlig dock-sminkning med upphöjda ögonbryn osv, eller en mer twiggy-liknande stil med förstorade ögon och hennes naturliga bryn. det ser lite läskigt ut men det blir sött och vackert irl!

en snabbskiss på den:

Kommentarer
Postat av: Elysh ♥

I vilken program fixade bilden på Ebba?

2010-01-22 @ 02:13:21
URL: http://elysh.blogg.se/
Postat av: felicia

photoshop!

2010-01-23 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0