Svarta fransar och markerade ögonbryn!

Jag har nu köpt in ett gäng färger och tillbehr som ska användas vid ögonbryn- och fransfärgning. Jag testade dem för första gången (utöver det på skolan) nu i veckan på min mor, som ofta går på salong och färgar dem där. Hon var lite orolig att det skulle svida så mycket som det alltid gör, men trots att jag inte hade ett sånt där hansfat där man ligger ner med huvudet och en slang att skölja av färgen med så sved det ingenting knappt. Alla som jag testat färgen på tycker att det inte svider alls. Jag fick till och med in lite färg i ögat men det sved inte särskilt mycket, jättebra färger! De som vill ha sina ansiktshår färgade kan höra av sig till mig, jag kommer ta en hundring för bryn och fransar! Resultatet sitter i ungefär en månad, och man kan även få det att sätta sig lite på huden så det fungerar som eyeliner, varar i typ en vecka.

Jag lägger upp senaste målningen som var inspirerad av fransar och bryn.


Kommentarer
Postat av: soff

felicia. har du målat dedär själv? HÅRET liksom. herregud, du borde bli illustratör! puss

2009-10-26 @ 13:30:19
URL: http://mahaoo.blogg.se/
Postat av: felicia

Tack! :D

Ja jag tror faktiskt att det skulle vara ett bra yrke för mig i framtiden. Men måste testa lite saker först och sedan gå en utbildning typ! Jag blir så glad av alla fina ord!! :D <3

2009-10-27 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0