Sminkmålning

Detta var en perfekt fredagskväll, en så lugn kväll man kan få typ. Det behöver jag ibland, att bara vara helt ensam och stirra in i min egen hjärna lite. Jag tog min mp3 och satte mig och målade... Nu ville jag göra något som har med temat på den här bloggen att göra! Därför blev det lite "haute couture" smink. Kroppen och tröjan gjorde jag på typ en kvart, så den är lite slarvig men ansiktet tog jag mig lite tid på. Det är inte så lätt att få till en bra blick, då måste det vara väldigt symmetriskt och varje detalj gör en enorm skillnad, så jag slängde bara på ett par ögon och körde igång med det hela. Håret tog jag mig också lite mer tid på men i slutet blev jag trött, vilket syns lite, speciellt på de fina hårstråna som jag gjorde allra sist, men jaja!









Jag vill definitivt sminka någon frivillig såhär extremt någon gång, men som sagt så måste jag köpa in en hel del saker. Fast i för sig, detta borde jag kunna klara av med de saker jag har redan typ, plus några tillklippta fjädrar, och lösfransar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0