Lite nytt

Nu har jag börjat på den efterlängtade make-up kursen! Denna vecka har jag fått lära mig om färgning av fransar och bryn, så de som vill ha trimmade + färgade ögonbryn och fransar så kommer jag ta 75 kr för alltihop! Färgerna som jag kommer använda är färger som används på de flesta salonger och går inte att köpa i butik, de håller mycket längre än de varianter som du kan hitta i en vanlig kosmetikbutik, upp till en månad eller så. Bilder från kursen kommer någon gång de närmsta veckorna!



Nu till ett helt annat ämne, jag har fått testa en ritplatta! Det var Calle som lånade den av Josef, så att jag skulle få testa på att rita, så tack snälla ni jag är jätte glad! Det är pisskul och jag ska garanterat köpa en egen inom en snar framtid! Här är mina första försök på att rita något som ska likna en människa i Photoshop med ritplattan.








Kommentarer
Postat av: AmandA

åh va fint :)

2009-10-14 @ 12:34:54
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Sofia

du är begåvad min vän :)

2009-10-14 @ 15:48:24
URL: http://mahaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0