Min första manga

Ebba vilhelmina ville ha en manga så jag tänkte att jag skulle träna lite innan hon bestämmer sig hur hennes ska se ut. TUR var väl det för detta blev inte direkt 100% manga stil. Får forska lite mer på detta. Jag gillar egentilgen inte dem så värst mycket, fast jag måste erkänna att det var ganska kul att måla ändå! Den är väl någon blandning av manga och korrigeringar som inte var meningen att de skulle hända. Det tog typ 1,5 timme för att skissa upp den och sedan måla, den är i akvarell (som ibland tar förbenat långt tid att torka).

 

Haha en jogel också ba för att ja såg han utanför mitt fönster :P


Kommentarer
Postat av: calle

fint :)

2009-11-27 @ 12:12:26
Postat av: felicia

Tack ^^

2009-11-27 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0