Fina ballerina

Idag har jag målat med min morfar. Det är hans förtjänst att jag tycker det är roligt att måla, han berättade att jag gjorde det ända sedan jag kunde sitta, "vilket nästan var på en gång". Själv tycker jag inte att jag är någon värst stor talang, det handlar bara om att jag målat mycket hela livet, det jag ångrar nu är att jag inte seriöst studerat olika tekniker så de redan var inmatade i mitt huvud.

Jag gillar den här stilen, lite dockliknande, långa och smala flickor som ser lite dystra ut. I slutet tappade jag nog tålamodet för detaljer som tex händer blev inte så bra, men det får jag helt enkelt träna mer på!

Sedan bjuder jag på ett julkort jag gjorde också. Morfar hade några bilder på datorn som jag skrev ut och klippte ut och vips så blev vi tomtar hela familjen!

 


Kommentarer
Postat av: Mickan

felle du är ju grymt duktig! sök nån konsthögskola förfasiken!!

<3

2009-11-26 @ 16:45:36
URL: http://salvation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0