Ett rufs och lila läppar!

Idag har jag ritat lite igen. Den senaste sminktrenden som man bland annat hittar på Make up store är lila läppstift, och det är nog coolast på en blond person med fin hy och ljust hår. Det är i alla fall bilden jag får upp i huvudet, så det blev vad jag ritade också. Jag skulle vilja köpa ett mörklila läppstift, det passar ju bra nu på vintern när man är blek, fast ja, det kan vara svårt att få det att passa in och se snyggt ut. Sen är jag ju inte ljushårig så vi får se hur det blir med den saken. Men ni som vågar, testa!



Bilden är inspirerad av Diane Kruger.
Jag behövde en bild att utgå från för att testa lite nya tekniker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0