Akvarell-kladd!

Jag fick en kick i magen och började måla. Så kändes det i alla fall. Jag spanade runt på lite forum och jäklar vad jag är sugen på en ny dator och en ritbräda. Jag kommer sitta vid den 24/7! Jag ska bannimej utvecklas!
Idag har jag gjort ett litet försök på akvarell men det gick åt skogen. skulle testa lite nya tekniker, använda lite mer vatten som man SKA göra med akvarell, vilket jag INTE har tålamodet till... det tar en EVIGHET att torka, gaah! Och vad jobbigt det är att inte ctrl+z raderar mitt senaste streck, inte ens suddgummit får bort det, gör man fel är man KÖRD!
Haha tro inte att jag är arg eller frustrerad för att jag använder stora bokstäver på vissa ord, jag är bara väldigt taggad på att få måla på mitt bekväma sätt! Är alldeles pirr-i-magen när jag tänker på allt jag har att testa och lära mig inom måleriet! :D



(Här är bilderna från idag ändå...)

Om jag någonsin skulle göra en tatuering...


Gissa vem...?



Kommentarer
Postat av: Anna Östergren

Jättefina bilder!! Fortsätt måla så kan vi ha utställning tillsammans

2009-11-18 @ 15:32:08
Postat av: Soffyloff

wow! cleant felle! den sista vill jag ha på min vägg! haha :D

puss!

2009-11-19 @ 13:19:29
URL: http://mahaoo.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha ja då får jag väl måla en lite mer seriös sån och i större format då! :D

2009-11-19 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0